Tebessüm İle İlgili Cümleler, Tebessüm Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Tebessüm ile ilgili cümleler, Tebessüm kelimesi cümle içinde kullan, içinde Tebessüm geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz cümlede kullanımı ödevi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Tebessüm İle İlgili Cümleler, Tebessüm Kısa Cümle İçinde Kullanımı

Tebessüm ile ilgili cümle örnekleri

Tebessüm etmek ona çok yakışıyor.
Ne güzel tebessüm ediyorsun öyle.
Hiç bir şey söylemedi, sadece tebessüm etti.
Güzel haberi alınca yüzünde bir tebessüm oluştu.
Yüzümüzden tebessümün eksik olmadığı güzel günler geçirdik.
Her solgun tebessüm, bin âhı gizler.
Azıcık tebessüm ettiğinizde dudaklarınız eskimez.
Tebessüm etmek sadakadır. Hadis-i Şerîf
Müminin tebessümü yüzünde, hüznü kalbindedir. Hz. Ali
Tebessüm, kana en hızlı karışan ilaçtır. Charlie Chaplin
Tebessüm bedavadır; vereni üzmez alanı mutlu eder. Şems
En çokta yüzünde ki tebessüm olmak mutlu ederdi beni.
Gülmek için mutluluğu beklersen, tebessüm bile edemeden ölürsün.
Hiç ona sarıldın mı diyorlar, tebessüm edip kahvemi içiyorum.
Sana beş saniye baktıktan sonra otomatik olarak tebessüm ediyorum.
Hafif tebessüm eder gönlümde sarsıntısı olur öpemediğim için.
Aynı satırda adımız geçse; “Burada yan yanayız” der, tebessüm ederim.
Yeryüzüne üç cemre düşermiş, yâr yüzüne bir tebessüm düşünce.
Ne kadar kızarsam kızayım, bir tebessümüne yenik düştüğüm insanlar var.
Tek dileğim bana tebessüm eden yüzün kalbinde bulmaktı kendimi.
Yüzlerde bir tebessüm olmadan, gönüllerde bir dua olamaz insan. Şerif Yusuf
Geceleri bana tebessüm ettiğini düşünüp kendimi zor sakinleştiriyorum.
Gülümsemen öyle güzel olmalı ki hiç kimsenin seni ağlatmaya cesareti olmasın.
Kavga etsek de, küssek de sana bir hayat kadar yakınım, bunu biliyorsun.
Öyle seviyorum ki seni, mevzu sen olunca başıda sonuda tebessüm oluyor yaşamın.
Çayı közde, sevgiyi gözde, tebessümü yüzde, adamlığı özde, mutluluğu azda arayın.
O eşsiz güzellikteki suratına kondurduğun, öldürücü tebessüm yaraladı beni.
Ne kadar mutsuz olursam olayım yüzüne on saniye baksam istemsizce tebessüm ederim.
Sana, sevmek fiilinden bir buket yapıp takdim etmeliyim bir tebessüm mukabilinde.
Tebessüm ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL